Vianočné pohľadnice z károvaného papiera

      Ako som sľúbila v predchádzajúcom príspevku, prinášam Vám ďalší a tento rok už asi aj posledný článok o vianočných pohľadniciach. Pri všetkých som použila na pozadí rovnaký typ károvaného papiera, ktorý sa mi k Vianociam priam pýtal. Ako prvé dve vznikli tieto 2 pohľadnice, na ktorých som po dlhšom čase použila vyrezávací stroj Big Shot. Pre prvú pohľadnicu som si vyrezala ako ústredný motív kruh a pre druhú pohľadnicu som si vyrezala ozdobný motív vianočného stromčeka. 



Keď už som mala rozložený Big Shot, tak som vo vyrezávaní pokračovala. Tentokrát som použila ozdobnejšiu šablónu kruhu s dierkovaným okrajom. Pohľadnice som dozdobila krásnymi novými lepenkovými výrezmi snehovej vločky a vianočného zvončeka. Jednu som ešte dozdobila aj vyrezaným nápisom 'Christmas' (Vianoce).



Potom som vytvorila tieto 3 pohľadnice, kde som vyrezaný kus papiera nahradila kontrastným neutrálnym papierom, ktorý dovolil krásne vyniknúť lepenkovým výrezom. Z týchto troch je mojou obľúbenou tá s vianočnou pančuchou s darčekmi. 




No a samozrejme nemohla chýbať pohľadnica s nápisom Merry Christmas. Táto moje vianočné tvorenie pre tento rok ukončila. 


Dúfam, že som Vás svojimi tohtoročnými príspevkami aspoň trošku inšpirovala a že Vám budem môcť prinášať ďalšie kreatívne príspevky aj v Novom roku 2021, do ktorého Vám želám všetko len to najlepšie!