Vianočné pohľadnice s vystrihovanými motívmi

      Veľkým scrapbookovým trendom posledných rokov sú vystrihované motívy. Farebné motívy danej kolekcie sú vytlačené na osobitnom 12x12 palcovom liste papiera a tie si je možné vystrihnúť podľa vlastnej chuti. Týmto štýlom som si povystrihovala papierové ozdoby ku kolekcii 'This Christmas' (Tieto Vianoce) od LemonCraft. Vybrala som si konkrétne tieto 2 papiere:



Veľký počet výstrižkov určite postačí na výrobu mnohých projektov. Ja som z nich zatiaľ vytvorila 4 pohľadnice. Prvé dve sú ladené do zelených odtieňov. Na prvej som z výstrižkov vytvorila veniec. Na druhej je ústredným motívom vianočný stromček. 



Ďalšie dve pohľadnice sú ladené do tradičnej červenej farby. Na jednej dominuje motív vianočnej ruže a na ďalšej medovníková chalúpka. 



Vo vianočnom tvorení pokračujem i naďalej a tak tu verím čoskoro pribudne aj ďalší vianočný príspevok.