Vianočné pohľadnice a menovky s Carta Bella

      Prvý adventný týždeň sa niesol v duchu tvorby vianočných pohľadníc a menoviek. Rozhodla som sa použiť krásnu papierovú kolekciu "Christmas" (Vianoce) od značky Carta Bella. Kolekcia je ladená do tradičných farieb Vianoc - červenej, zelenej, bielej, ktoré doplňujú hnedá a čierna. Pri týchto odtieňoch krásne vyniknú lepenkové výrezy a hodia sa aj k zimným a prírodným motívom tejto kolekcie. 







Okrem pohľadníc som vytvorila aj prvé menovky na darčeky. Základ som vyrezala s pomocou šablóny a potom ich už stačilo iba dozdobiť. Použila som rôzne papierové ozdoby a tekuté perly zo svojich zásob. 





Posielanie vianočných pohľadníc má svoje osobité čaro a ja sa každý rok teším ako potešia svojich adresátov. Zvyknete vianočné pohľadnice posielať klasickou poštou aj Vy?