Vianočné pohľadnice s Prima Marketing

      So značkou Prima Marketing netvorím veľmi často, ale keď som objavila kolekciu 'Christmas in the country' (Vianoce na vidieku), tak som nemohla odolať. Táto značka sa vyznačuje pomerne ozdobným štýlom, ktorý často dopĺňajú papierové kvety a iné 3D doplnky. Pohľadnice a albumy sa kolekciami tejto značky dajú krásne bohato vyzdobiť. Ja som sa však opäť snažila o jednoduchší a menej zdobený efekt. Vybrala som si tri ústredné motívy, ktoré som potom doplnila vzorovanými papiermi na pozadí a bielymi tekutými perlami. Ako prvý som si vybrala motív vianočného stromčeka:


Druhý v poradí pribudol usmiaty Santa Claus:


A tretia pohľadnica vznikla s ústredným motívom tejto krásnej srnky:


A tu ešte obrázok všetkých troch pohľadníc spolu:


A čo Vy? Máte svoje obľúbené scrapbookové značky, s ktorými tvoríte najradšej? Ak áno, ktoré sú to?