Veľkonočné pohľadnice v pastelových farbách

 S postupným príchodom jari sa človeku žiadajú príjemné pastelové farby a do tých som ladila aj moje dnešné pohľadnice. Krásne kárované papiere na pozadí sú z papierovej kolekcie 'Simple Vintage Spring Garden' od výrobcu Simple Stories. 

Motív veľkonočných zajačikov som tentokrát vystrihla z tzv. ryžového papiera. Je omnoho tenší ako typický scrapbookový papier a preto s ním treba narábať veľmi opatrne, aby sa neroztrhol. 


Okrem ústredného motívu sú pohľadnice ozdobené pomerne jednoducho. Po okrajoch som prilepila pásiky papiera s ozdobným lemom, ktorý som vytvorila s použitím raznice. Potom už len stačilo pridať nápis so želaním veselej Veľkej noci a pohľadnice boli hotové. 


Začali ste už s Veľkonočným tvorením aj Vy? Ak áno, tak dúfam že som Vás aspoň trošku inšpirovala.