Romantické pohľadnice vo vintage štýle

 Tvorenie roku 2024 som zahájila v romantickom tzv. vintage štýle. Použila som krásnu papierovú kolekciu s názvom 'Antique Shop' od značky Mintay Papers. Papiere sú ladené do hlbších farebných tónov, v ktorých prevažuje bordová a tlmené odtiene ružovej. V kolekcii nájdete romantické kvetinové motívy ako aj motívy s nádychom nostalgie starých čias akým je napríklad písací stroj, 

Na prvej pohľadnici som si zvolila pre ústredný motív krajčírsku figurínu, ktorú som nechala vyniknúť na pozadí ozdobného lepenkového rámika. Pridala som vystrihnuté papierové ruže a ďalšie kvietky, ktoré som dozdobila samolepiacimi perličkami.



 Na druhej pohľadnici som nechala vyniknúť krásny motív starožitného písacieho stroja. Na pozadí som opäť použila ozdobný lepenkový rámik a pridala papierové kvietky a papierový výrez vreckových hodín. 
 

Želám Vám krásny február a dúfam, že čoskoro zavítate na môj blog opäť'!