Jesenné pohľadnice s Prima Marketing

Papierová sada Autumn Sunset od Prima Marketing čakala u mňa na poličke vyše roka, kým som sa dostala k tvorbe jesenných pohľadníc. Je ladená do oranžovo hnedých odtieňov s náhodnými odleskami zlatej. Učarovala mi najmä motívmi lesných zvieratiek, tekvičiek a motýľov. 


Ako prvá ma upútala ilustrácia tejto roztomilej líštičky s nápisom "Thankful for you". Na dozdobenie som si povystrihovala obrázky tekvíc, čajových ruží a dvoch motýľov. Na pozadí som skombinovala rôzne papiere tak, aby pekne vynikol ústredný motív. 



Potom som vytvorila pohľadnicu s motívom tohto krásneho motýľa v tzv. vintage štýle. Na pozadí som použila tri rôzne papiere, pričom prevláda károvaný papier v tlmenej oranžovej. Pridala som lepenkový rámik a vystrihnutý nýpis "Fall beauty" a pohľadnica bola hotová. 



Na tretej pohľadnici je zobrazená malá schúlená srnka obklopená jesennými tekvičkami. Na pozadí je vyrazený text zlatou farbou, preto nepotreboval príliš dozdobovať. Pridala som jemný lepenkový výrez a vystrihnutý jednoduchý nápis "Thankful". 



Dúfam, že si užívate krásne slnečné jesenné počasie a čoskoro zavítate na môj blog opäť!