Darčeková krabička v téme Harry Potter

     S chladnejším jesenným počasím sa blíži obdobie Halloweenu, strašidiel, čarodejníkov a bosoriek. V tomto duchu som sa opäť dostala aj k tvoreniu ďalšej darčekovej krabičky s tematikou kúzelného sveta Harryho Pottera. 


Opäť som siahla po papieroch v kombinácii bordovej a žltej, ktoré sú typické pre Harryho fakultu. Vrchnák krabičky som ozdobila lepenkovým výrezom čarodejníckej školy Bradavice. 


Po otvorení krabičky sa ukáže jej obsah. Vnútorné strany sú ozdobené ďalšími lepenkovými výrezmi. V krabičke je pripravená aj stuha na uviazanie bankovky. 




Veľmi sa mi páči lepenkový výrez "Všetko najlepšie" vo fonte používanom vo filmoch o Harrym. Dodáva celej krabičke autentický vzhľad. 


Čo poviete, páči sa Vám tiež? Ak áno a chceli by ste ju niekomu podarovať, nájdete ju v mojom Sashe obchodíku. Želám Vám krásnu jeseň!