Pohľadnice v štýle Harryho Pottera

      Už dlhšiu dobu som sa chystala na tvorbu pohľadníc v čarodejníckom štýle. Inšpirovala ma sada papierov, ktorej súčasťou boli aj krásne motívy bielej sovy - podobnej ako je sova Hedviga vo filmoch Harry Potter. Zároveň sú papiere ladené do neutrálnych, takmer až mužských farieb a preto sa na túto tému perfektne hodili. Na prvej pohľadnici som okrem sovy použila aj lepenkový výrez 'Všetko najlepšie' a motív blesku, ktorý predstavuje slávnu Harryho jazvu. Pridala som ešte motív starožitných hodín a na pozadie som použila papier s tajuplnou mapou neznámej krajiny. 



Na druhú pohľadnicu som tiež pridala motív sovy. Na pozadí som vytvorila kontrast použitím rozdielnych papierov na hornej a dolnej polovici pohľadnice. Okrem želania som ešte do pravého rohu dole pridala lepenkový výrez zlatej strely, ktorá sa krásne vyníma na tmavom podklade. 



Čo poviete, podarilo sa mi zachytiť tajuplnú atmosféru čarodejníckeho sveta? Ste tiež fanúšikmi Harryho Pottera? Poteším sa Vašim komentárom a želám Vám pekný zvyšok dňa!