Darčeková krabička s témou Harry Potter

Pokračujem v čarodejníckom tvorení a tentokrát tu mám po dlhšej dobe darčekovú krabičku, tzv. exploding box. Keďže sa mi podarilo k lepenkovým výrezom dokúpiť aj papiere vo farbách fakulty Chrabromil, rozhodla som sa vytvoriť takúto darčekovú krabičku s prekvapením. Bude slúžiť ako narodeninový darček. 



Základom je kraftová papierová krabička, ktorá sa dá zakúpiť v obchodíkoch pre papierové tvorenie. Tú si následne môže každý dotvoriť podľa vlastnej chuti a fantázie. Oblepila som tak vnútorné ako aj vonkajšie steny krabičky. Vrchnáčik krabičky je potrebné zlepiť podľa predznačených zalomení papiera. 


Po otvorení krabičky sa odhalí jej obsah. Vnútorné steny som okrem papiera oblepila takýmito krásnymi lepenkovými výrezmi. 


Do stredu krabičky sa dá umiestniť menší darček alebo ako je tomu v tomto prípade, dajú sa touto formou darovať aj peniaze. 






Dúfam, že krabička bude mať u narodeninovej oslávenkyne úspech, čo myslíte Vy?