Pohľadnice do jesennej pohody

      Dnes tu mám pre Vás 3 pohľadnice v jesennej nálade, aj keď nie úplne v typických jesenných farbách. Túto papierovú kolekciu s názvom 'Autumn twilight', čiže jesenný súmrak, navrhla šikovná scrapperka Emilia Sieradzan pre výrobcu Lemoncraft. Ladila ju do fialovo tyrkysových odtieňov, ktoré prevládajú na všetkých papieroch. Z motívov prevládajú tekvice, knihy, čajové šálky, kreslo a podobne. Mňa z motívov upútal na prvý pohľad tento vintage písací stroj zdobený kvetmi a preto som ho použila na svojej prvej pohľadnici. 


Z jesennej pohody u mňa nesmú chýbať kreslo a dobrá knižka, preto sú tieto dva motívy na ďalšej pohľadnici, ktorú som vytvorila.


No a tekvičky som nemohla samozrejme vynechať tiež, takže si našli svoje miesto na mojej tretej pohľadnici.


Dúfam, že sa Vám tieto moje výtvory páčia a že napriek všetkému si užívate pekné jesenné počasie!