Čierna, biela, ružová - pohľadnice v troch farbách

       Tento rok som si všimla u viacerých scrapbook-ových výrobcov zmenu vo farebnej škále ponúkaných kolekcií. Viac a viac sa objavujú papierové sady v neutrálnych odtieňoch ako aj kolekcie s použitím malého počtu farieb. A kým niektoré firmy zjednodušujú aj použité vzory na papieroch, mne padla do oka trošku ozdobnejšia sada "Day by Day" od značky Mintay. Celá kolekcia je ladená do čiernobielej kombinácie doplnenej jemnou tlmenou ružovou. Vybrala som si už klasicky malú papierovú sadu 6x6 palcov a zopár veľkých 12 palcových kusoviek. 


Z motívov sa okrem iných v tejto sade opakujú hodiny a ruže. Tieto som si vybrala aj pre prvú pohľadnicu, ktorú som vytvorila. Tieto dva prvky vytvárajú zaujímavý kontrast, keďže hodiny predstavujú technický človekom vytvorený prvok a ruže sú jemným výtvorom prírody. Farby tento kontrast potvrdzujú, keďže hodiny sú výrazné čierno biele a kvety jemne ružové. 


K ružiam a hodinám sa na druhej mojej pohľadnici pridali aj knihy. Táto si priam pýtala nápis v zmysle mať tak viac času na čítanie. Slová som vytvorila s použitím papierovej abecedy od Tima Holtza. Pridala som aj tri ozdobné enamelky v čiernej farbe. 


Keďže v sade sú aj krásne romantické papiere s motívmi kvetov, vytvorila som aj jednu svadobnú pohľadnicu. Na dozdobenie som pridala lepenkový výrez a aj nápis Gratulujeme, na ktorý som použila novú slovenskú pečiatku od výrobcu Scrapworld.sk .


Som rada, že ste si našli čas a nakukli opäť na môj blog a dúfam, že Vás tu čoskoro stretnem opäť!