Romantické pohľadnice Mintay Papers Peony Garden

 Pomaly sa blíži sezóna voňavých pivónii a tak som siahla po papierovej kolekcii 'Peony Garden' od Mintay Papers. Je ladená do jemných ružových a zelených odtieňov, ktoré sa hodia k jarnému obdobiu.


Pre prvú pohľadnicu som si za ústredný motív vybrala lepenkový výrez vtáčikov sediacich na konári vyčkávajúcich prvé jarné slnečné lúče. Na pozadí som použila papierový výrez kvietkov ako aj lepenkové výrezy halúzok, ktoré lemujú papierové kvietočky. Pridala som papierový nápis 'Krásne narodeniny' a pohľadnica bola hotová. 



Na druhej pohľadnici som pre ústredný motív zvolila lepenkový výrez hodinového ciferníka. Doplnila som papierové výrezy kvietkov a motýľov. Pridala som kvetinovú bielu ružu a pohľadnicu som tiež dozdobila samolepiacimi perličkami. Papierový nápis 'Gratulujeme' si našiel svoje miesto v pravom dolnom rohu. 



Dúfam, že sa Vám pohľadnice páčia a že sa rovnako ako ja tešíte na vôňu čerstvo rozkvitnutých pivónií.