Jesenné pohľadnice

Nadišiel čas na jesenné tvorenie a tak som sa vrátila ku kolekcii 'Golden Days' od Mintay Papers, ktorá je na to ako stvorená. Prevládajú v nej teplé odtiene farieb ako žltá, hnedá a bordová. Pohľadnice som už tradične vytvorila dve a dnes by som Vám ich rada ukázala:

Hlavným motívom prvej pohľadnice je ilustrácia milej líšky. Najprv som však vystrihla papiere na pozadie a vybrala ozdobný lepenkový rámik. K líštičke som pridala papierové výrezy tekvice a jesenných kvetov. Doplnila som ešte papierový kvet v šýle margarétky a pohľadnicu som dozdobila samolepiacimi perličkami. 

 

Druhá pohľadnica je ozdobená veľmi podobným štýlom. Prvý krát som na tejto pohľadnici použila papierovú ružu značky Prima Marketing, ktoré sú vo svete scrapbookingu už stálicou ale ku mne sa dostali iba nedávno, čo na ňu poviete?
 
 

 Želám Vám ešte krásnu jeseň a čoskoro dovidenia na mojom blogu!