Pohľadnice v toskánskom štýle

 Máme tu september, ale vonku stále panuje takmer letné počasie a tak Vám dnes ukážem pohľadnice s nádychom Toskánska. Pri ich tvorení som opäť použila papierovú kolekciu Lavender Farm od Mintay Papers. Tentokrát som pohľadnice ladila do tyrkysových odtieňov. 

 Pre ústredný motív prvej pohľadnice som vybrala tento roztomilý domček v toskánskom štýle s nádychom nostalgie starých časov. Pridala som k nemu papierový výrez pouličnej lampy a tiež lepenkové výrezy levandule. 

 
 
Na druhej pohľadnici som chcela použiť na popredí výrez so slameným klobúčikom. Pridala som papierové výrezy starého listu, levandule a motýľa. Pohľadnicu som ešte doplnila lepenkovým výrezom 'Všetko najlepšie' a samolepiacimi perličkami.
 
 
 
Najbližšie sa Vám zrejme prihlásim už s nejakým jesenným projektom, dovtedy Vám želám krásne dni!