Pohľadnice s nádychom steampunkovej nostalgie

V dnešnom príspevku by som Vám rada ukázala nové pohľadnice, ktoré som vytvorila z mojich obľúbených papierov od Mintay s názvom "Grandma's Attic". V lete rada tvorím v pastelových odtieňoch tyrkysovej, ktorá je jednou z hlavných farieb tejto papierovej kolekcie. Pohľadnice sú ladené trošku do tzv. steampunkového štýlu, ktorý mu dodávajú najmä lepenkové výrezy hodinových ciferníkov doplnené kvietkami a motýľmi. 


Pre ústredný motív prvej pohľadnice som si vybrala papierový výrez tyrkysového motýľa. Vybrala som k nemu ciferník a potom dopĺňala ďalšie ozdoby. Prvý krát som pracovala aj s foamiranovými kvietkami. Foamiran by som popísala ako tenučký penový materiál, ktorý je veľmi flexibilný. Dajú sa z neho vyrezávať rôzne tvary, môže sa farbiť aj lepiť napríklad ako v mojom prípade na papier. 



Druhá pohľadnica je veľmi podobná. Tentokrát som zvolila ciferník s rímskymi číslami. Rovnako som použila aj foamiranové kvietky. Pohľadnicu som ešte dozdobila tzv. tekutými perlami v matnej bielej farbe. 



Dúfam, že som Vás dnes trošku inšpirovala. Želám Vám krásne pohodové letné mesiace!