Pohľadnice k narodeniu bábätka

 Už dávno som nemala príležitosť vytvoriť pohľadnicu pre rodičov k narodeniu bábätka. Avšak nedávno sa kamarátke narodilo roztomilé dievčatko a tak som sa k tejto téme rada vrátila. Pohľadnice som vytvorila 2. Na obe som použila papierovú kolekciu 'Farmhouse Market' od výrobcu Carta Bella. 

Papiere od Carta Bella sú typické svojimi krásnymi pastelovými farbami a ani v tomto prípade tomu nie je inak. Keďže vzory na papieroch sú pomerne výrazné, nie je potrebné zložité dozdobovanie. Ústredným motívom je v oboch prípadoch lepenkový výrez kočíka. 


Keďže rodičia dcérky sú z rôznych krajín, pohľadnicu pre nich som dotvorila anglickým výrezom 'Congratulations'. Pridala som 2 kovové nity v ružovej farbe, ktoré pridali pohľadnici ďalší rozmer.
 

Druhá pohľadnica sa nesie v podobnom duchu. Tentokrát som však použila lepenkový nápis 'Blahoželáme'. Na miesto nitov som použila tekuté perly v jemne tyrkysovom odtieni. 


Na pozadí opäť vyniknú krásne papiere s akvarelovým kvetinovým vzorom.


Ďakujem, že ste sa u mňa na blogu zastavili a dúfam, že čoskoro tak urobíte opäť!