Pohľadnice vo Vintage štýle

 Neodolala som ďalšej z papierových kolekcií od Mintay Papers. Tentokrát mi padla do oka 'Grandma's Attic', ktorej názov by sme mohli preložiť ako poklady z pôjdu starej mamy. Je ladená do tzv. vintage štýlu, pričom prevládajú odtiene tyrkysovej a béžovej. 

Zatiaľ som vytvorila 2 pohľadnice, ale je možné že k nim pribudnú ešte aj ďalšie. 

Na oboch pohľadniciach som použila podobný štýl vrstvenia papierových výrezov. Súčasťou kolekcie je niekoľko papierov, ktoré ponúkajú mnoho motívov k vystrihnutiu a tie sa potom dajú využiť rôznym spôsobom. 

Okrem papiera som použila aj tzv. tekuté perly v tyrkysovej farbe, ktoré pekne ladia s farbami použitých papierov.

 

 Čo poviete, páči sa Vám tento vintage štýl? Za mňa určite môže byť. Teším sa na naše ďalšie stretnutie na mojom blogu!