Vianočné pohľadnice v červeno zelenej kombinácii

 Posledný príspevok tohto roka bude opäť patriť vianočným pohľadniciam. Tentokrát som tvorila s papierovou kolekciou 'Magic Star' od výrobcu Paper Heaven. 

Na pohľadniciach som chcela nechať vyniknúť najmä detailne vypracované lepenkové výrezy. Preto som na pozadí použila čo najmenej vzorov. Na prvej pohľadnici je ústredným motívom Mikuláš, ktorý odovzdáva dievčatku vianočný darček. 



Na druhej pohľadnici je zobrazené dievčatko, ktoré obdarúváva lesné zvieratko. Tento lepenkový výrez je tiež veľmi bohato zdobený a tak veľa dodatočných príkras už nepotreboval. 



Na tretej pohľadnici je zobrazený domček v krásnom vianočnom ráme, ktorý mi pripomína sklenenú snežnú guľu. Krásny motív, ktorý nepotrebuje mnoho ozdôb a napriek tomu nám pričaruje vianočnú atmosféru. 



Dúfam, že sa Vám moje tohtoročné príspevky páčili a želám Vám všetko dobré do Nového roku 2023!!!