Pohľadnice v téme Harry Potter

      Máme tu koniec októbra a to je zvyčajne obdobie, kedy sa v tvorení vraciam k téme Harry Potter. Tento rok sa ku mne dostali krásne nové lepenkové výrezy v tejto čarodejníckej tematike. Dnes by som Vám rada ukázala svoje 2 najnovšie výtvory. 


Prvý krát som vytvorila tzv. 'shaker card'. Jej ústredným motívom je lepenkový kruh ozdobený kúzelnými výrezmi. Kruh sa skladá z viacerých vrstiev, medzi ktorými je aj priehľadná fólia, pod ktorú sa dajú vložiť rôzne drobnosti bez toho, aby boli nalepené na pozadí. V tomto prípade som využila flitre vo forme strieborných a zlatých hviezdičiek, ktoré mi pekne ladili s motívom papiera na pohľadnici. 




Na druhej pohľadnici je ústredným motívom letiaca sova. Na pozadie som vybrala papiere v tlmených farbách s rôznymi vzormi. Pridala som opäť lepenkový nápis 'Všetko najlepšie' a pohľadnica bola hotová.   



Dúfam, že som možno niekoho inšpirovala k tvoreniu a že čoskoro nakuknete opäť na môj blog.