Svadobné pohľadnice s Mintay Papers 'Joy of life'

 Papierová kolekcia 'Joy of life' (radosť zo života) od výrobcu Mintay Papers je ďalšou, ktorá ma toto leto očarila. Aj keď tu už máme september, ešte stále ma to lákalo vytvoriť niečo v týchto odtieňoch tyrkysovej a žltej. 


Vytvorila som 2 pohľadnice v romantickom duchu, ktoré môžu poslúžiť ako blahoželanie ku svadbe alebo zásnubám.  


Ústredným motívom prvej pohľadnice je lepenkový výrez mladomanželov, ktorý som doplnila nápisom Mr & Mrs a párom motýlikov. Na pozadí som použila kombináciu 2 papierov, pričom na jednom z nich som vytvorila ozdobné orámovanie s použitím vyrezávacej šablóny a Big Shotu. 



Na druhej pohľadnici kraľuje letiaci vzdušný balón ozdobený kvietkami.


Doplnila som lepenkový výrez 'blahoželáme' a opäť párik motýlikov. 


Pomaly sa u všetkých tvorcov zakráda do tvorenia jeseň a Vianoce. Uvidíme, s akými výtvormi Vás tu privítam nabudúce :)