V opojení levadule

    Keď som uvidela v ponuke papierových kolekcií od Mintay Papers sadu Lavender Farm, tak som hneď vedela, že poputuje aj ku mne. Krásna kombinácia fialovej a tyrkysovej s ilustráciami levandule mi hned učarovala. Vytvorila som sadu 3 letných pohľadníc, ktoré by som Vám dnes rada ukázala prostredníctvom fotografií. 


Okrem papierovej sady som si objednala aj papierové výrezy, ktoré sú podlepené na každej pohľadnici penovou lepiacou páskou, takže ústredný motív vždy vystupuje akoby v 3D efekte. Na fotkách to žiaľ nie je vidieť tak pekne ako je to viditeľné v skutočnosti. 



Okrem papierových ozdôb som použila aj pre mňa už typické lepenkové výrezy, bez ktorých si už tvorenie neviem ani predstaviť. Motýliky k letu jednoducho patria, nie?



Aj tretia kráska sa nesie v podobnom duchu:



Dúfam, že sa Vám moje najnovšie výtvory páčili a čoskoro sa tu virtuálne stretneme opäť! Želám Vám krásne leto!