Pohľadnice s kresťanskou tematikou

 Nedávno ma oslovila jedna pani, či by som jej nevytvorila gratulačnú pohľadnicu s kresťanskou tematikou k vysviacke nového kňaza. Doteraz som tento typ pohľadníc nevyrábala, ale keďže ju potrebovala celkom na rýchlo a už nemala možnosť objednať si pohľadnicu u niekoho iného, tak som sa na to predsa len podujala. Pre istotu som jej vyrobila rovno 2 pohľadnice, aby si mohla vybrať. 


Keďže som doma nemala žiadne materiály s náboženskou tematikou, musela som pohľadať vhodný motív na Internete. Vybrala som najprv obrázok zlatého kalicha. Nakombinovala som ho s papiermi so zlatým a tyrkysovým vzorom.



Ako druhý som vybrala ústredný obrázok s kalichom, klasmi obilia, hroznom a chlebom. Obrázok je ladený mierne do zlatých odtieňov, takže aj pozadie som sa snažila doladiť podobnými papiermi. Opäť som pridala lepenkový výrez 'Blahoželanie'.



Čo poviete, vydarili sa? Pani som nakoniec poslala obe pohľadnice a bola za ne veľmi vďačná. Ja som bola rada, že som jej mohla pomôcť. A snáď sa páčila aj adresátovi, ktorákoľvek mu bola na koniec poslaná.