Gratulačné pohľadnice s Mintay Papers

    V dnešnom príspevku by som Vám chcela ukázať gratulačné pohľadnice s použitím kolekcie Florabella od spoločnosti Mintay Papers. Túto papierovú kolekciu som už raz použila pred niekoľkými mesiacmi a na jar sa k nej opäť rada vraciam. 


Vytvorila som 3 pohľadnice v podobnom štýle, ktoré môžu poslúžiť ako narodeninové alebo meninové pohľadnice, prípadne ako gratulácia k promócii alebo inej príležitosti.


Na prvej pohľadnici dominuje krásny kvetinový motív. Dozdobila som ho papierovými výrezmi na pozadí a bielymi tekutými perlami. 



Druhá pohľadnica je viac romantická a veľmi by sa mi k nej hodil výraz, ktorý používajú české scrapperky - 'přáníčko' :)



Tretiu pohľadnicu by som asi najviac označila ako hodiacu sa k promócii, keďže ústredný motív mi pripomína vysokoškolský diplom pripravený k slávnostnému odovzdaniu. 



Ak sa Vám niektorá z pohľadníc zapáčila, čoskoro ich nájdete aj v mojom Sashe obchodíku. Želám Vám krásny máj!