Gratulačné pohľadnice s Carta Bella

Aj keď tento rok prichádza jar veľmi pomaly, už som nevedela odolať tvoreniu vo veselších farbách. Táto papierová kolekcia Farmhouse Market od Carta Bella je ladená do pastelových odtieňov a je plná krásnych kvetinových motívov. Vytvorila som 3 gratulačné pohľadnice, ktoré by som Vám dnes chcela ukázať:

Na pozadí prvej pohľadnice som použila krásny papier s akvarelovým motívom ruží. Z ďalšieho papiera som vystrihla vačšie kvety a zelené lístky, ktoré som naaranžovala okolo lepenkového nápisu 'Krásne narodeniny'.


Na ďalšej pohľadnici som chcela vytvoriť kontrast medzi papierom s drobnými kvietkami a papierom so svetlo modrým károvaným vzorom. Opäť som použila vystrihnuté papierové kvety a lepenkový nápis 'Všetko najlepšie'.



Na tretej pohľadnici som chcela použiť papier s motívom tlačeného textu akoby vytrhnutého zo starej knihy. Krásne na ňom vyniknú aj lepenkové výrezy.  



Želám Vám krásne jarné dni!