Vianočné pohľadnice v prírodných farbách

Na tvorbu týchto vianočných pohľadníc som použila papierovú kolekciu 'Natural Christmas' od Lemoncraft. Okrem klasických papierových sád pridali do tejto kolekcie aj zošit s veľkým množstvom motívov k vystrihovaniu. Prevažujú najmä prírodné odtiene hnedej, zelenej so štipkou červenej. Ja som sa tentokrát zamerala na kombináciu hnedej a zelenej, keďže v týchto farbách netvorím veľmi často. 

Na prvú pohľadnicu som si vybrala motív hojdacieho koníka. Krásne sa vyníma na zelenom károvanom pozadí. Doplnila som lepenkový výrez vianočnej gule a nápis Veselé Vianoce. 

Na druhú pohľadnicu som použila motív Luskáčika. Doplnila som ho papierovými výrezmi a lepenkovým darčekom. Stačilo pridať nápis Veselé Vianoce a pohľadnica bola hotová. 

Na tretiu pohľadnicu som si vybrala motív dievčatka držiaceho vianočný stromček. Dizajn tejto pohľadnice je podobný tej prvej. Zmenila som iba výber papiera na pozadí, iný lepenkový výrez a iný štýl papierového nápisu. 

Neviem, či stihnem ešte do Vianoc pridať ďalší príspevok. Ak náhodou nie, tak Vám touto cestou želám krásne a pokojné Vianočné sviatky v kruhu Vašich najbližších!