Pohľadnice s Mintay Papers vo vintage šýle

Po menšej prestávke Vám dnes prinášam ukážku pohľadníc v romantickom tzv. vintage šýle. Opäť som tvorila s použitím materiálov od Mintay Papers, konkrétne s papierovou kolekciou Written Memories. V tej sa spájajú jemné odtieňe ružovej s tmavomodrou a zelenou, pričom farebne vytvárajú veľmi pekný kontrast. 

Keď som uvidela tento krásny motív retro písacieho stroja, hneď som si ho v duchu predstavila na pohľadnici. Keďže motív sám o sebe je pomerne výrazný a navyše dozdobený kvetmi, nepotreboval už príliš dozdobovať. Pridala som teda lepenkový nápis 'všetko najlepšie', 2 výrezy motýľov a tekuté perly v jemne ružovej. 



Potom mi padol do oka obrázok s atramentovými perami. Ako pozadie som zvolila papier s motívom ručne popísanej stránky. Pridala som jemný lepenkový výrez s listami a kvietkami a nápis 'for you' z abecedy od Tima Holtz-a. 



Ústredným motívom tretej pohľadnice je stoh kníh previazaný stuhou a s atramentovou fľaštičkou navrchu. K nemu som doplnila lepenkový výrez pierka a tentokrát slovenský nápis 'pre teba'. Pridala som ešte biele tekuté perly, ktoré na fotografiách takmer nie sú vidieť. 




Čo poviete, ktorá sa Vám páči najviac? Ďakujem, že ste sem dnes nakukli a dúfam, že Vás tu čoskoro uvidím opäť!