Narodeninové pohľadnice v štýle Harryho Pottera

     Opäť som sa vrátila ku krásnym kreatívnym materiálom s témou Harryho Pottera. Vytvorila som 2 gratulačné pohľadnice, na ktorých dominuje nápis "Všetko najlepšie" vo fonte podobnom tomu z čarodejníckych filmov HP. Na oboch som tiež použila techniku trhania papiera, aby vznikli nepravidelné okraje, ktoré vynikli pri vrstvení papierov na pozadí. 


Lepenkový výrez s motívom Rokfortskej čarodejníckej školy som jemne otupovala s vintage hnedou razítkovacou farbou. Ako pozadie k svetlým lepenkovým výrezom sa veľmi hodila tmavá tajomná mapa. Slávnostný ráz dodal papier s motívom kvetov v tlmených farbách. 



A nemohla som samozrejme vynechať ani motív sovy. Táto sa sfarbením podobá Hedvige, sove Harryho Pottera. Okrem nápisu som na pohľadnicu pridala aj lepenkový výrez s motívom metly aká sa používa pri metlobale. Na pozadí krásne ukážu lietajúce vtáčie pierka. 



Obe pohľadnice budú čoskoro dostupné v mojom Sashe obchodíku, takže ak sa Vám niektorá zapáčila, nájdete ich u mňa v ponuke.