Romantické pohľadnice v ružovo-sivej kombinácii

     Po dlhšej prestávke Vám dnes prinášam 3 pohľadnice v jemných odtieňoch ružovej a sivej. Na ich tvorbu som použila krásnu kolekciu papierov Florabella od Mintay Papers. Tá je ladená do nostalgickej a mierne aj westernovej témy s motívmi koní, klobúkov a kvetov. Najmä tento zvierací motív sa v scrapbookovom svete neobjavuje až tak často. 

Pre ústredný prvok prvej pohľadnice som vybrala ilustráciu bieleho koňa doplneného kvetmi. Tento obrázok sa mi skutočne veľmi páči. Nepotreboval už veľa dozdobovať. Pridala som iba lepenkový výrez a tekuté perly. 



Nemohla som samozrejme odolať ani týmto prekrásnym kvetom. Tie sa mi najviac hodili pre gratulačnú pohľadnicu k narodeninám alebo meninám. 



A do tretice som sa opäť vrátila k bielemu tátošovi. Tentokrát je zobrazený v pohybe a opäť je dozdobený kvetmi. Trošku som sa pohrala s pozadím a pohľadnica bola hotová. 



Všetkým Vám želám krásne májové dni a teším sa na Vašu ďalšiu návštevu môjho blogu!