Gratulačné pohľadnice

     Opäť som siahla do svojich papierových zásob a vytiahla papierovú kolekciu Love Letters od Mintay Papers. Už som s použitím týchto papierov tvorila pohľadnice minulý rok a motívy sa mi teraz hodili aj na februárové tvorenie. Chcela som vytvoriť niekoľko gratulačných pohľadníc, ktoré sa dajú použiť k narodeninám aj meninám. 

Súčasťou kolekcie je 12 palcový papier, ktorý sa dá rozstrihať na 12 obrázkov o veľkosti 3x4 palce ( 7,7 x 10,1 cm). Tento rozmer je ideálny pre rôzne účely ako napríklad kartičky do albumov v štýle Project Life alebo práve na tvorbu pohľadníc. 3 z takýchto obrázkov som použila pre ústredný motív každej pohľadnice. 


Okrem papierových prvkov som opäť využila lepenkové výrezy a tzv. tekuté perly vo farbách ladiacich s papierom. Keďže papiere aj ústredné motívy sú dosť výrazné a vzorované, myslím že ďalšie ozdôbky už na pohľadniciach ani nechýbajú. 


Tieto tri pohľadnice čoskoro pribudnú aj v mojom Sashe obchodíku, takže ak by sa Vám niektorá z nich zapáčila, viete kde ich nájdete. 


Ďakujem za dnešnú návštevu môjho blogu a poteším sa Vašim komentárom. Želám Vám krásny zvyšok februára!