Moje prvé handmade receptáre

     S myšlienkou tvorby receptárov som sa pohrávala už dlhšie. Po vianočných pohľadniciach som mala chuť vytvoriť niečo iné a tak som konečne použila materiály, ktoré som mala na receptáre nachystané. Prvý receptár som sľúbila svojej veľmi dobrej kolegyni už pred viacerými mesiacmi. Vybrala som pre ňu tento nádherný papier s chutnými vzormi rôznych dobrôt. Keďže ten je ladený do jemných farieb, pre kontrast k nim som pridala papier s čierno-bielym grafickým vzorom. Obálku som ešte dozdobila nápisom s menom budúcej majiteľky. Receptár sa uzatvára s pomocou saténovej stužky, ktorú som pre istotu ešte pripevnila tmavo-bordovou kovovou svorkou. 




Druhý receptárik je ladený viac do letných odtieňov červenej a zelenej, keďže na obálke si kraľujú čerešničky. Uväzovanie je podobne riešené stužkou. Na obálku som ešte pridala lepenkový výrez 'Receptár' a výrez kuchynskej zástery. Oba receptáre obsahujú 100 listov, takže miesta na zapisovanie receptov je tu naozaj dostatok. 



Celkom sa mi tvorba receptárov zapáčila a tak je možné, že nejaké vytvorím opäť čoskoro. Uvítali by ste takýto receptár vo Vašej kuchyni tiež?