Romantické pohľadnice

      V dnešnom príspevku by som sa chcela s Vami podeliť o 3 romantické pohľadnice. Papierová kolekcia "Love letters" z dielne Mintay papers je postavená na farebnej kombinácii jemných pastelových odtieňov ružovej a tyrkysovej. Krásne nostalgické motívy ruží, motýľov a listov sa priam núkajú k tvorbe pohľadníc v romantickom duchu. 


Pohľadnice som vytvorila zatiaľ 3, pričom okrem papierovej kolekcie som použila pre doplnenie papierové písmenká od Tima Holtza. A samozrejme nemôžu na nich chýbať obľúbené lepenkové výrezy.


Ako prvá vznikla narodeninová pohľadnica s nápisom "Happy Bday!". Páči sa mi kombinácia romantického pozadia ruží a kontrastujúceho károvaného vzoru. Pridala som aj kúsok motúziku bakers twine. 



Druhú, ďakovnú pohľadnicu som vytvorila s použitím ústredného motívu krásnej ruže s francúzskymi nápismi na pozadí. 



K obrázku ruže, motýľa a pierka som pridala nápis "Memories" - spomienky. Táto naozaj dýcha nostalgiou dávnych čias. 



Ktorá z týchto pohľadníc sa Vám páči najviac? Budem rada, ak napíšete svoj názor. Želám Vám krásne letné dni!