Jarné novinky

      Po pár týždňovej prestávke Vám dnes prinášam krátky blog s jarnými novinkami v mojej tvorivej dielničke. Jar máme predo dvermi a tak sa v ponukách objavilo plno krásnych nových materiálov v sviežich jarných farbách. Neodolala som tejto krásnej kolekcii z dielne Piatek13 s témou "4 ročné obdobia - jar", ktorú som kúpila v obchodíku Scrapshop. Papiere sú v jemných pastelových odtieňoch ružovej, fialovej, žltej a zelenej. K tvorbe pohľadníc som si zaobstarala sadu papierov o rozmere 6x6 palcov:



Okrem toho som si vybrala aj pár kúskov klasických veľkých papierov o rozmere 12x12 palcov. Z toho tieto 2 s motívmi na vystrihovanie. Prvý s témou jarnej záhrady a veľkonočných motívov: 


A druhý s motívmi jarných kvetov:


Zatiaľ sa mi podarilo vytvoriť túto veľkonočnú pohľadnicu. Je to prvá, na ktorej som použila aj kúsok sieťkovanej látky. Túto techniku som už videla viackrát v rôznych videách od zahraničných scrapperiek a chcela som ju tiež vyskúšať. Myslím, že výsledok je veľmi efektný, čo poviete?