Vianočné pohľadnice so zimnými motívmi

     V tomto príspevku by som Vám rada ukázala poslednú tohtoročnú várku vianočných pohľadníc. Tentokrát som použila materiál od Studio Light a pridala som pečiatky so slovenskými textami. Ako prvá vznikla pohľadnica s roľničkami, ktorú som zároveň poslala do narodeninovej challenge Scrapworld.sk:


Potom som vytvorila túto s motívom hviezdy, ku ktorej som pridala lepenkové výrezy ďalších hviezdičiek a dozdobila som ju tekutými perlami v matnej svetlomodrej farbe:


Ako tretia vznikla táto kráska, na ktorú som použila svoje nové biele tekuté perly od Nuvo: 


A ešte raz roľničky, tentokrát doplnené nápisom s pečiatkami od Papero Amo:


Okrem pohľadníc som tentokrát vytvorila aj vianočné visačky na darčeky - tieto tiež poputujú do decembrovej challenge Scrapworld.sk :


Touto cestou by som Vám chcela zároveň popriať krásne Vianoce a všetko dobré do roku 2020 !!! Dúfam, že na môj blog zavítate aj v novom roku :)

Janka