Vianočné pohľadnice

      Po prvý krát som sa rozhodla kúpiť si tzv. kit, čiže predpripravený balíček tvorivého materiálu. Ich veľkou výhodou je, že človek nemusí premýšľať nad rôznymi kombináciami papierov a ozdôbok, ale má ich priamo pripravené v balíčku. V tomto konkrétnom z obchodíku Papero Amo boli zabalené: vzorované papiere od Heidi Swapp z kolekcie Winter Wonderland, jednofarebné papiere Bazzill Basics, silikónové pečiatky s vianočnou tematikou v slovenskom jazyku a rôzne ďalšie nálepky a papierové ozdoby. Prvá pohľadnica, ktorú som vytvorila z tohto kitu vyzerá nasledovne:


Motív jelenčeka som dozdobila zelenými vetvičkami, ktoré som vystrihla z jedného zo vzorovaných papierov. Pridala som nálepku 'šťastné a veselé Vianoce', dve enamelové nálepky a bolo hotovo. Na druhú pohľadnicu som chcela použiť tento výrazný čierno biely papier, ktorý už naozaj nepýta veľa ozdôb. Takže som pridala papierový výsek s nápisom, ozdobu s motívom vianočnej ruže a pár perličkových nálepiek. Jednoduchá pohľadnica s veľmi efektným výsledkom:


Na tretej pohľadnici som plánovala použiť krásne papierové výseky vianočných darčekov. K nim sa priam pýtal vianočný stromček. Ako pozadie som použila výrazný červený papier s bielymi bodkami. Ešte nápis a opäť perličky a pohľadnica bola hotová: 


Jeden z najväčších papierových nápisov bol tento 'Vianoce' v štýle krížikovej výšivky. Keďže je veľmi výrazný, opäť nepotreboval príliš dozdobovať. Pridala som zelené pozadie, doplnila slovíčka štastné a veselé, pridala výstrižok zelene a bolo hotovo:


Na (zatiaľ) poslednej pohľadnici som použila aj jednu zo slovenských pečiatok z balíčka. Tento krásny bodkovaný papier ma inšpiroval aj k okrúhlemu výseku, na ktorý som napečiatkovala nápis. Opäť som pridala výstrižky a perličkové nálepky a pohľadnica bola na svete: 


Dúfam, že som Vás svojim dnešným príspevkom inšpirovala k vianočnej tvorbe a že na môj blog zavítate niekedy späť! :)