Pohľadnice v jesenných farbách

Kolekcia 'Peaches & Cream' od výrobcu Scrapmir je ladená do jemných oranžovo zelených odtieňov. Jesennú náladu navodzuje aj čierno-biele káro a ďalšie vzory v tmavších farbách. Ja som si tentokrát vybrala sadu papierov o rozmere 8x8 palcov. Okrem nej som si zaobstarala aj balenie kartónových výsekov a niekoľko kusových papierov o rozmere 12x12 palcov. Tie majú navyše aj krásne detaily ozdobené zlatou fóliou.




Zatiaľ som z tejto krásy vytvorila 3 pohľadnice:


Ako prvú som vytvorila gratulačnú pohľadnicu k narodeninám. Páči sa mi kombinácia jemného kvetovaného motívu a papiera s geometrickým vzorom na pozadí. Pridala som lepenkový rámik a zopár papierových kvietkov na ozdobu. 


Ako druhá v poradí vznikla táto pohľadnica k narodeninám alebo meninám. Tentokrát som motív kvetov vystrihla a podložila papierom s károvaným vzorom. Nakombinovala som k nim tmavozelené pozadie a lepenkové výrezy.  


Pri tretej pohľadnici som chcela použiť tento krásny papier s poletujúcimi pierkami. Pridala som opäť pár vystrihnutých kvetov a lepenkových výrezov. Vďaka svetlým farbám pôsobí pohľadnica veľmi jemne. 


Dúfam, že sa Vám môj dnešný príspevok páčil a zavítate na moju stránku opäť niekedy nabudúce. Želám Vám príjemné jesenné dni!