Nový diár Happy Planner

      Po dovolenkovej prestávke Vám dnes prinášam nový príspevok o ďalšom diári v mojej kreatívnej pracovni. Ešte začiatkom leta sa v ponuke objavili nové diáre od Me and My Big Ideas zo série Happy Planner. Aj keď som to nemala v pláne, tento konkrétny ma svojím dizajnom tak očaril, že som ho jednoducho musela mať. Pôvodne som ho kúpila kamarátke ako darček k narodeninám. A potom som objednala jeden aj pre seba. 


Tento datovaný diár je zostavený na 18 mesiacov - od júla 2019 do decembra 2020. Špeciálna krúžková väzba je vo farbe "rose gold" a tento odtieň sa objavuje aj na obálke diára. 


Celý diár je zdobený v štýle ilustrácií vodovými farbami, pričom prevládajú motívy kvetov. 


Úvodná stránka poskytuje miesto na vyznačenie mena majiteľa diáru. Strany oddeľujúce od seba jednotlivé mesiace su tiež krásne ilustrované a väčšina z nich obsahuje aj motivačný citát. 






Tento diár a aj jeho detailný obsah si určite viete pozrieť priamo na stránke výrobcu. Rovnako je o ňom uložených viacero videí na stránke YouTube. Stačí, keď zadáte vyhľadávať Happy Planner Homestead. 

Samozrejme, nezostalo len pri diári. Okrem neho som si ešte objednala aj krásny balíček nálepiek. Tie sú tiež v štýle "Farmhouse" a podľa mňa sa k tomuto diáru krásne hodia, čo myslíte? Ak by ste mali akékoľvek otázky k tomuto typu diára, kľudne ich napíšte do komentárov, rada Vám na ne odpoviem.