Scrapbookové nákupy

        Dnešná sobota patrí Dňu detí a ja by som Vám chcela ukázať moje najnovšie papierové úlovky. Som veľmi rada, že už aj na Slovensku máme niekoľko veľmi dobrých e-shopov, ktoré ponúkajú materiál pre scrapbookovú tvorbu. V predchádzajúcom mesiaci pribúdali do ponuky stále nové  a nové kolekcie papierov a ja som neodolala a objednala som si niektoré z nich. Ako prvá mi padla do oka sada "Cozy Forest" od spoločnosti ScrapMir. Je ladená do prírodných tónov a k nej som si dodatočne kúpila aj kraft album, ktorý by som chcela touto sadou ozdobiť. 






        Potom som objavila túto roztomilú sadu s témou jednorožcov "Unicorns" rovnako od ScrapMir. Tiež by som ju chcela použiť na výrobu albumu. K papierom som si dokúpila aj papierové výrezy a button-ky. 




         A potom som ešte s radosťou objavila v ponuke jednu z najnovších kolekcií značky Carta Bella s názvom Flower Market. Touto uzatváram nákupnú horúčku mesiaca máj :)