Môj diár pre rok 2019

     Prvý príspevok v Novom roku patrí môjmu diáru, ktorý som dostala ako vianočný darček. Samozrejme výber diára bol predtým starostlivo konzultovaný, aby som dostala presne ten, ktorý som si priala :) A tak som si ho veru aj našla krásne zabalený v Štedrý večer pod stromčekom. 


      V minulosti som používala Life Planner od Erin Condren. Tento rok som sa rozhodla pre zmenu a vybrala si Happy Planner od Me and My Big Ideas (alebo v skratke MAMBI). Happy planner je v ponuke v rôznych krásnych motívoch a s rôznymi typmi rozloženia vnútorných strán. Ja som si tentokrát vybrala diár na 12 mesiacov vo vertikálnom layoute. 


        Prvá stránka po otvorení diára je uvítacia s rovnakým vzorom, aký je na vonkajšom laminovanom obale. Hlavným motívom tohto diára je nočná obloha obsypaná hviezdami.  

      
        Na ďalšej dvojstránke je prehľadný kalendár pre rok 2019 a 2020. 


        Následne začínajú stránky pre jednotlivé mesiace. Pre ukážku som Vám vybrala mesiac apríl. Ľavá stránke je vyhradená pre dôležité dátumy daného mesiaca (dátumy narodenín) a poznámky (mesačné ciele, doležité pripomienky a pod.), ako aj pre súčasných obľúbencov ako napr. čo momenálne čítam, počúvam, sledujem a pod. 


          Potom nasleduje farebná stránka pre označenie začiatku každého mesiaca. Jednotlivé mesiace sú farebne odlíšené a majú aj rôzne motívy, takže v diári je ľahké nájsť a otvoriť mesiac, ktorý  práve hľadám. 


         Následne sa dostávame k mesačnému prehľadu, ktorý je na spoločnej dvojstránke. Tu je tak isto možné zaznamenať najdôležitejšie dátumy a mať ich tak prehľadne viditeľné vrámci celého mesiaca. Okrem narodenín a menín si sem napríklad značím štátne sviatky a pod. 


      A potom už nasledujú dvojstránky pre jednotlivé týždne mesiaca. Moja voľba padla na vertikálne rozloženie, čiže dni týždňa sú usporiadané vedľa seba do stĺpcov. Každý deň je rozdelený na 3 časti, ktoré si každý môže prispôsobiť svojim potrebám. Napríklad rodina - práca - voľnočasové aktivity. V ľavej časti je ďalší priestor na doplňujúce poznámky a myšlienky. 


      Výhodou tohto diára tiež je, že jednotlivé stránky je možné z diára vybrať a následne dať naspäť. Týmto spôsobom je možné diár aj ďalej rozširovať, čiže pridávať ďalšie rôzne doplnkové stránky, ktoré firma ponúka - napríklad stránky pre rodinný rozpočet, sledovanie zdravia a cvičenia a pod. 


       Som rada, že tento diár je už dostupný aj na Slovensku a v Čechách, takže ak máte oň záujem, nie je problém si ho zakúpiť. Dalo by sa o ňom napísať ešte omnoho viac. Ak hľadáte ďalšie informácie, odporúčam priamo stránky výrobcu ako aj videá na YouTube, v ktorých nájdete množstvo inšpirácie ako diár používať.