Album pre malú princeznú

      Už dávnejšie som sľúbila svojej veľmi dobrej kamarátke, že jej vyrobím album pre dcéru Alicu. Je to môj prvý album o veľkosti 12 x 12 palcov (30,5 x 30,5 cm) a má 40 vnútorných strán. Čo sa témy týka, veľmi ma inšpiroval slovenský blog https://www.scrapworld.sk/blog. Tam som videla dievčenský album vyrobený s krásnymi papiermi Vintage Baby Girl. A tu je moja verzia albumu:


     Obal som ozdobila kombináciou papierov, pridala vystrihnuté obrázky hračiek a doplnila lepenkovými výrezmi. Názov albumu je vyrezaný z dreva na objednávku zo Sashe


       Každá strana vo vnútri albumu je nejakým spôsobom ozdobená - prikladám niekoľko ukážok:









      Keďže album mal veľký úspech, vyrábam momentálne veľmi podobný - tentokrát pre princeznú Lindu. Keď bude hotový, určite sa opäť s Vami rada podelím o výsledok ;-)