Veselá pohľadnica k meninám

           Po dlhej dobe sa opäť dostávam k písaniu blogu a dnes by som Vám chcela ukázať jednu z mojich posledných pohľadníc. Túto ako aj moje ostatné výtvory si môžete pozrieť na Instagrame

              Pohľadnicu som vytvorila k meninám kamarátky. Keďže pri poslednom výlete sme si urobili slušný počet 'selfies' a zhodou okolností som mala doma pečiatku s touto témou, rozhodla som sa ju využiť a tu je výsledok:


            Keďže motív pečiatky je už sám o sebe výrazný, rozhodla som sa zvyšok pohľadnice ponechať pomerne jednoducho. Na papierový základ pohľadnice som nalepila papiere z kolekcie Lawn Fawn 'Let's polka':


           Následne som použila pečiatku od Art Impressions s názvom 'Girlfriends'"


            Pri pečiatkovaní som použila farbu značky Memento 'Tuxedo black':


             A na dozdobenie som použila lepenkový nápis od Wycinanky 'vsetko najlepsie':


             Na oblečenie 'paničiek' :) som použila scrapbook-ovú techniku 'paper-piecing', pri ktorej sa motív opečiatkuje na vzorovaný papier, jednotlivé časti sa vystrihnú a nalepia na opečiatkovaný obrázok na bielom základe. Pri tejto technike sa dajú výborne zúžitkovať zvyšky papierov, ktoré nám zostali z predchádzajúcej tvorby a je nám ich ľúto vyhodiť.

                Dúfam, že pohľadnica sa bude obdarovanej páčiť a že Vám čoskoro prinesiem ďalší svoj príspevok!